Jesteś tutaj:

„Generation of Now” według stylistów GOLDWELL

Nowy rok, nowe kolekcje i… GOLDWELL niezmiennie czuwający nad tym, by być w centrum modowych wydarzeń. Tym razem marka wzięła udział w pokazie nowej kolekcji Bolesława Zajączkowskiego w sopockim klubie Ego.

Bolesław Zajączkowski to młody trójmiejski projektant. Jeszcze przed ukończeniem szkoły średniej stworzył swoją pierwszą kolekcję. Jest finalistą OFF Fashion. Jego kolekcje mogliśmy oglądać na Gali Bursztynu Amberif 2011. Obecnie kończy Wydział Projektowania Ubioru na łódzkiej ASP. W 2012 roku został uznany najlepszym pomorskim projektantem wg portalu namonciaku.pl.

4 stycznia w klubie Ego Zajączkowski pokazał dwie kolekcje: „Generation of Now” i „The New White”. Pierwsza kolekcja jest historią współczesnej generacji i jej upodobań. Środowisko dzisiejszych dwudziestoparolatków według projektanta charakteryzuje specyficzna tęsknota za przeszłością, chęć wygrzebywania rzeczy, które nie są jej znane, nie dają się dotknąć z prostego powodu: ta generacja ich najczęściej nie pamięta. Tęsknota Zajączkowskiego dotyczy lat dzieciństwa, czyli lat 90. (stąd „Generation of Now" bezpośrednio dotyczy tego okresu). Druga kolekcja to część pracy dyplomowej kończącej studia licencjackie Zajączkowskiego na ASP.

O uczesania modelek i modeli zadbali Robert Bigus i Radek Smarz z gdańskiego salonu bigus&smarz. W pracy korzystali z produktów GOLDWELL (m.in. z StyleSign Texture FULLREBEL, StyleSign Volume DOUBLE BOOST, Dualsenses For Men POWER GEL), dzięki którym wykreowali fryzury wzbudzające zachwyt publiczności. W przerwie pokazów można było wygrać produkty GOLDWELL dla niej i dla niego. A na after party atmosferę podgrzewał Dj Chill. Było naprawdę gorąco!

Fot. Gordon Blackler / www.gordonblackler.com





Polecane artykuły

Najczęściej kupowane w sklepie internetowym



Łysienie Wypadanie włosów Przedłużanie włosów Wzrost włosów Elektryzowanie włosów Hormony Biopsja Farbowanie włosów