Jesteś tutaj:

Ekspert radzi

Najnowsze artykuły

  1. Wypadanie włosów po antykocepcji

    Wypadanie włosów po antykocepcji

    Dodano:
    2012-04-03

    Mam 38 lat. Przez 6 lat brałam Mercilon, a potem przez następne 6 Marvelon, gdyż przeprowadziłam się do Dubaju gdzie Mercilon nie był dostępny. 6 i pół miesiąca temu zaprzestałam ich brania. Ok 1 miesiąca po zaprzestaniu zaczęły mi strasznie wypadać włosy, ok 200 podczas mycia. Skóra głowy zaczęła mi się bardzo tłuścić i swędzieć, musiałam myć co 2gi dzień. Teraz jest lepiej jednak włosy nadal mi wypadają i zauważyłam że grzywka mi się znacznie przeżedziła, widoczna jest skora głowy. Poza tym zaczynają mi siwieć włosy. Czy to rezultat zaprzestania antykoncepcji? Kiedy to się skończy? Nie farbuje, nie używam suszarki, nie czesze po myciu. Używam japońskiego szamponu Kaminomoto bez parabens i sultates. Jestem zrozpaczona, proszę coś poradzić. Justyna z Dubaju więcej

  2. Włosy i typ hormonalny

    Włosy i typ hormonalny

    Dodano:
    2010-08-04

    Mój ginekolog wybierając mi tabletkę antykoncepcyjna pytał się między innymi o stan moich włosów tłumacząc, ze musi ustalić mój typ hormonalny. Co ma wspólnego tryb hormonalny z moimi włosami. Czy branie takich tabletek może zaszkodzić moim włosom? więcej

  3. Wypadanie włosów po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

    Wypadanie włosów po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

    Dodano:
    2010-06-07

    Odstawiłam ponad trzy miesiące temu tabletki antykoncepcyjne – mam zamiar starać się o dziecko, ale martwi mnie jeden problem, ostatnio wręcz garściami zaczęły mi wypadać włosy. Moja siostra stwierdziła, że to po odstawieniu tabletek, ja boję się, że to objaw jakiejś choroby, która może sprawić, że nie urodzę zdrowego dziecka. Gdzie znaleźć odpowiedź na moje wątpliwości? więcej

  4. Yasminelle a wypadanie włosów

    Yasminelle a wypadanie włosów

    Dodano:
    2010-06-01

    Witam serdecznie! Postanowiłam napisać do Państwa, ponieważ męczy mnie pewien problem. Otóż od jakiegoś czasu zażywam tabletki antykoncepcyjne Yasminelle, które po przeprowadzeniu wszystkich wstępnych badań (okazało się, że jestem w pełni zdrowa) przepisał mi lekarz ginekolog. Niestety, wraz z upływem czasu oraz regularnym zażywaniem pigułek zauważyłam, że pogorszeniu ulega stan moich włosów. Kiedyś miałam kosmyki mocne i grube, natomiast w chwili obecnej wydaje mi się, że włosów po prostu ubywa. Na dodatek moje przypuszczenia potwierdza fakt, że zawsze po rozczesaniu pasm, na szczotce znajduję całe mnóstwo włosów (wcześniej takie zachowanie organizmu nie miało miejsca). W związku z powyższym zwracam się do Państwa z następującym pytaniem: czy wypadanie włosów może mieć związek z zażywaniem pigułek antykoncepcyjnych Yasminelle? Aneta K., Wrocław. więcej

  5. Wypadanie włosów a tabletki antykoncepcyjne

    Wypadanie włosów a tabletki antykoncepcyjne

    Dodano:
    2009-08-27

    Czy tabletki antykoncepcyjne wpływają na wzmożone wypadanie włosów? więcej

  6. Tabletki antykoncepcyjne a wypadanie włosów

    Tabletki antykoncepcyjne a wypadanie włosów

    Dodano:
    2009-06-24

    Od 3 tygodni nie biorę tabletek antykoncepcyjnych. Od tygodnia moich włosów zostaje znacznie więcej na szczotce niż zwykle. Czy odstawienie tabletek i wypadanie włosów mogę jakoś ze sobą powiązać? Co mam zrobić by włosy pozostały na swoim miejscu? więcej



Polecane filmy






Polecane artykuły

Najczęściej kupowane w sklepie internetowym



Łysienie Wypadanie włosów Przedłużanie włosów Wzrost włosów Kolor włosów Gnidy Ciąża