Jesteś tutaj:

Warzywa

Najnowsze artykuły

  1. Dieta przy chorobach skóry głowy

    Dieta przy chorobach skóry głowy

    Dodano:
    2013-02-15

    Prawdziwy łupież to rodzaj grzybicy skóry głowy, który powodowany jest przez drożdżaki.Łatwiej atakuje również gdy odżywiamy się jednostronnie i niedoborowo. więcej

  2. Co jeść aby mieć piękne włosy

    Co jeść aby mieć piękne włosy

    Dodano:
    2012-03-03

    Dbanie o włosy jest jednoznaczne z dbaniem o to, by w codziennym pożywieniu znalazły się produkty bogate w witaminy i minerały. więcej

  3. Witamina P a włosy

    Witamina P a włosy

    Dodano:
    2008-12-04

    Witamina P odpowiada za przepływ krwi w naszych naczyniach krwionośnych. Wiadomo, że do naszych włosów potrzeba dostarczać substancje i witaminy. Jeżeli jest odpowiednia ilość tej witaminy nasze włosy są odpowiednio odżywione i zaopatrzone w mikroelementy, a tym samym wyglądają zdrowo. więcej

  4. Wypadanie włosów po ciąży

    Wypadanie włosów po ciąży

    Dodano:
    2008-07-23

    Jeśli jesteś w ciąży lub niedawno urodziłaś, wiesz, że wypadanie włosów po ciąży jest zmartwieniem wielu kobiet. Jednak, jak większość zmian w trakcie ciąży, jest to jedynie tymczasowy problem, z którym się musisz zmierzyć. I nie musisz się martwić, że jesteś jedyną z tym problemem, gdyż od 4 do 50 % ciężarnych kobiet cierpi na utratę włosów. więcej

  5. Wzmocnienie włosów

    Wzmocnienie włosów

    Dodano:
    2008-07-23

    Jak polepszyć wygląd i dotyk Twoich włosów i paznokci? Pomocne wskazówki, które zaoszczędzą Ci przygotowań i pieniędzy wydanych u fryzjerów i w gabinetach kosmetycznych. więcej

  6. Wypadanie włosów w ciąży

    Wypadanie włosów w ciąży

    Dodano:
    2008-07-22

    Wzmożona aktywność hormonów i wydzielanie estrogeny nie są jedynymi problemami i czynnikami wywołującymi utratę włosów podczas ciąży. Czasami utrata włosów jest wynikiem złego odżywiania kobiety. Kobiety, które zdrowo się odżywiają, zażywają zalecane suplementy i witaminy oraz dużo odpoczywają cieszą się lepszym zdrowiem. więcej

  7. Jedzenie dla cebulek

    Jedzenie dla cebulek

    Dodano:
    2008-06-24

    Kilka dekad temu, kiedy rozpoczął się ruch propagujący zdrowie włosów, w artykułach na ten temat wręcz kipiało od informacji na temat efektów, jakie daje zażywanie witamin i minerałów: było to między innymi odwracanie procesu łysienia i przywracanie zdrowia włosów. W tym czasie sklepy zielarskie wypełnione były tysiącami dostępnych także dzisiaj suplementów diety. więcej

  8. Niezbędne białko i żelazo

    Niezbędne białko i żelazo

    Dodano:
    2007-07-17

    Odpowiednia ilość białka w naszej diecie jest niezbędna dla zdrowia naszych włosów. Dobrymi źródłami białka jest chude mięso, drób, ryby, ser, jajka, mleko oraz orzechy, nasiona i rośliny strączkowe więcej

  9. Inne niezbędne składniki

    Inne niezbędne składniki

    Dodano:
    2007-07-17

    Owoce pełne są witamin i minerałów, więc staraj się jeść, co najmniej trzy owoce dziennie, razem z kilkoma porcjami warzyw. Jeśli masz ochotę na przekąskę, spróbuj zamiast ciastek zjeść orzechy lub zboża czy nasiona, które można czasem znaleźć w batonikach typu musli. więcej

  10. Gdzie znaleźć witaminy i minerały

    Gdzie znaleźć witaminy i minerały

    Dodano:
    2007-07-17

    Witaminy są niezbędne w prawidłowym funkcjonowaniu organizmu a co za tym idzie również naszych włosów. Zapoznaj się z listą najważniejszych substancji odżywczych potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania włosów. więcej



Polecane filmy






Polecane artykuły

Najczęściej kupowane w sklepie internetowym



Łysienie Wypadanie włosów Cienkie włosy Gęste włosy Struktura włosa Fryzura Włosy Kok ślubny